Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

Fins al moment, hi ha deu detinguts, un dels quals, segons fonts oficials, podria ser menor d'edat
Imatge d'arxiu.
30Tres pasteres el mateix dia. Tres embarcacions tipus pastera han arribat a la costa d’Eivissa aquest diumenge, segons ha confirmat a IB3 Notícies la Delegació del Govern. Ha estat un pescador qui ha donat l’avís d’una d’elles, amb uns 16 migrants a bord, a Sol d’en Serra, a Cala Llonga, Santa Eulàlia. Les altres dues barques han estat localitzades a la zona de Es Cubells, Sant Josep de la Talaia.
Els cossos de seguretat han posat en marxa el dispositiu de recerca de les persones que han arribat a l’illa, ha dit el director insular de l’Estat a les Pitiüses, Enrique Sánchez.
Fins al moment, hi ha 16 detinguts, un dels quals, segons fonts oficials, podria ser menor d’edat.
En total, aquest estiu han arribat uns 100 migrants a les Illes Balears, més de 80 en menys d’un mes. “No és una onada nova, l’any passat en van arribar uns 200”, ha explicat Sánchez.
11 embarcacions a les Pitiüses
Amb les d’avui ja són 11 embarcacions amb prop d’un centenar de migrants a bord les que han arribat durant aquest mes d’agost les costes de Balears. Les Pitiüses són les que més persones en situació irregular han rebut, la majoria procedents d’Algèria: entre el 6 i l’11 d’agost hi arribaren 63 migrants en 5 pasteres, dues a les costes d’Eivissa i 3 a Formentera.
Més informació:
Els migrants paguen fins a 7.000 euros per viatjar en pastera d’Algèria a les Pitiüses
“Qualsevol que sobrevisqui a una travessia en pastera mereix ajuda”
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui