Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La primera Biennal Internacional d'Art Contemporani n'omple el Coliseu Balear durant quatre dies
Ritmes de bateria des del vomitori del Coliseu Balear per donar el sus a la primera Biennal Internacional d’Art Contemporani. És el fruit de 5 anys de preparació per part del col·lectiu Islandarte. Ara, aquest festival multidisciplinar veu la llum.
Els convidats van entrar a la plaça de Toros de Palma i els esperaven cossos inerts, muntatges lumínics i obres pictòriques de gran format. Una feina d’una cinquantena d’artistes de 10 nacionalitats diferents. Tots ells donen vida a un espai generalment poc aprofitat. Això ha cridat l’atenció als gestors d’altres places de toros, que s’han interessat pel projecte.
La Biennal s’enceta formalment avui dimecres per la porta grossa. Els encarregats són la mítica companyia teatral catalana, La Fura dels Baus. Després de 24 anys, tornen a Mallorca amb un clàssic renovat, l’espectacle Manes. Una obra de teatre físic dels 90 que es va representar prop de 250 vegades.
Els actors ja preparen el xou d’avui vespre, que es repetirà el dijous. Un espectacle en el qual el públic n’és part essencial. Naixement, mort, sexualitat i menjar. Conceptes bàsics de l’ésser humà que no deixen indiferent a ningú.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció