Logo IB3N
X

Art després de la diagnosi d’un càncer

L'exposició 'Trànsit' de l'artista Manuel Santiago, en la qual fa un recorregut vital pels seus anys a Mallorca, es pot visitar a Can Monroig, a Inca

26/05/2026

Art després de la diagnosi d’un càncer

56

Manuel Santiago ens convida a fer un Trànsit per la seva vida, des del moment en què es produeix una circumstància personal com és la diagnosi d’un càncer. Ho fa amb una col·lecció de dibuixos sobre mapes cartogràfics i papers antics de la Mallorca que l’ha acollit els darrers 18 anys.

L’exposició es complementa amb Radiant, una performance que va crear arran del tractament de la seva malaltia.

En podeu visitar l’exposició a Can Monroig a Inca fins al pròxim 6 de juny, amb cita prèvia. I el pròxim dissabte el mateix Santiago farà una visita guiada.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT