Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
La memòria històrica i l’art com a eina de canvi social centren les 2 exposicions que avui s’obrin al públic Es Baluard Museu. La més extensa, comissariada per Jaume Pinya i anomenada Mira a vuere si… Poesia experimental i Mail Art a Mallorca, mostra als visitants els punts de trobada entre aquestes dues disciplines i com les produccions dels artistes mallorquins i residents a l’illa confluiren amb les corrents artístiques de companys de països d’arreu del món durant els anys 70.
L’altra mostra que inaugura Es Baluard Museu es Flowers for Franco, una proposta expositiva comissariada per la directora de l’entitat, Imma Prieto, i que revisita algunes de les instantànies que Toni Amengual va dur a terme al Valle de los Caídos entre els anys 2011 i 2014.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola