La prohibició ha tirat endavant amb els vots a favor del PSOE, El Pi i Unió d'Independents d'Artà. El PP s'ha abstingut
Artà prohibeix la construcció de noves piscines per pal·liar el preocupant dèficit d’aigua potable que hi ha al municipi, sobretot als nuclis costaners. La moratòria serà d’un any.
La moratòria ha quedat aprovada amb els vots a favor del PSOE, el PI i Unió d’Independents d’Artà i l’abstenció del PP, que s’ha abstés, però manté la seva intenció de negociar mesures per frenar el consum desmesurat d’aigua. El que sí han remarcat és el seu desacord amb què la norma afecti a tot el municipi quan, diuen, la problemàtica és gairebé exclusiva de la Colònia de Sant Pere.
Unió d’Independents d’Artà diuen que la mesura arriba tard però que és necessària i el batle, Manolo Galán ha dit que la moratòria, per ara, és exclusiva per piscines, però que en un futur, la modificació de les normes subsidiàries també inclourà projectes de jardineria que puguin consumir molta quantitat d’aigua.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses