Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Dotze anys després segueix la tradició quan un grup d'amics decidiren vestir el dimoni que hi ha a l'entrada del poble
Artà ja està de festa. Aquest dissabte horabaixa amb la vestida del dimoni s’ha donat el sus a les festes de Sant Antoni d’enguany.
Dotze anys després segueix la tradició quan un grup d’amics decidiren vestir el dimoni que hi ha a l’entrada del poble. I aquest dissabte el grup Xots de Lloure ho ha tornat a fer.
Cançons, música, bauxa, i sobretot ens diuen, es tracta d’un sentiment, una emoció que tenen tots els artanencs. Ningú no s’ha volgut perdre el moment en què han vestit l’escultura i amb els telèfons mòbils n’han immortalitzat tots els detalls.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo