Presó comunicada i sense fiança per al detengut per l’agressió sexual a una dona ingressada a Can Misses
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Dotze anys després segueix la tradició quan un grup d'amics decidiren vestir el dimoni que hi ha a l'entrada del poble
Artà ja està de festa. Aquest dissabte horabaixa amb la vestida del dimoni s’ha donat el sus a les festes de Sant Antoni d’enguany.
Dotze anys després segueix la tradició quan un grup d’amics decidiren vestir el dimoni que hi ha a l’entrada del poble. I aquest dissabte el grup Xots de Lloure ho ha tornat a fer.
Cançons, música, bauxa, i sobretot ens diuen, es tracta d’un sentiment, una emoció que tenen tots els artanencs. Ningú no s’ha volgut perdre el moment en què han vestit l’escultura i amb els telèfons mòbils n’han immortalitzat tots els detalls.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima ha estat traslladada a una habitació individual per ser atesa, acompanyada de la seva família
Les víctimes han patit traumatismes cranioencefàlics, poli-contusions i ferides
La Policia Local de Felanitx ha retirat el cartell de l’artista, denunciat pels veïnats i pel col·lectiu cultural Es Quatre Cantons