societat
A Artà ja han donat el sus a les Festes de Sant Antoni aquest dissabte horabaixa amb una tradició que no té ni 10 anys, però ja és imprescindible per als artanencs. Fa uns minuts ja han vestit el dimoni.
Els carrers d’Artà ja respiren l’aroma de Sant Antoni. I això que encara falten dies. No fa ni una dècada que un grup, els Xots a Lloure, varen iniciar una tradició: vestir el dimoni. Aquest dissabte tot el poble esperava el moment. La banda ha començat la bauxa, mentre centenars de persones els esperaven, aferrats al dimoni.
N’hi ha que ho viuen tot l’any. Devers les 7 i mitja, ha arribat el gran moment: els organitzadors han vestit el dimoni i la festa s’ha desfermat. Els artanencs compten les hores perquè la festa comenci dia 16, a les 9 h. Fins que hi arribi, el nou símbol del poble, l’escultura del dimoni vestit, ja està a punt.
Cercador |
Des d'aquest dissabte, les trobades a l'interior i l'exterior són d'un màxim de 6 persones i de 2 nuclis familiars
L'activitat va dirigida especialment a infants d'entre 4 i 12 anys de les escoles de Marratxí
A les aules hi ha mesuradors que controlen la qualitat de l'aire, s'obren les finestres i les portes per garantir...
S'han creat llargues coes per evitar aglomeracions