Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El ple municipal aprova per unanimitat una moció en què insta el Govern a invertir en millores per al centre
El ple de l’Ajuntament d’Artà ha aprovat avui horabaixa i per unanimitat una moció presentada pel PSOE, el PI i la Unió d’Independents en la qual es reclama al Govern l’ampliació i la millora de les instal·lacions de l’institut Llorenç Garcias i Font, un edifici que data de 1977 i que presenta -segons el Consell Escolar- deficiències estructurals greus.
La comunitat educativa de l’institut d’Artà fa anys que reclama que se’n millorin les instal·lacions, que són antigues i insuficients per al miler d’alumnes que acull. L’edifici principal del centre, que fa 47 anys que va ser construït, ha quedat obsolet i presenta deficiències que no es poden arreglar amb les tasques de manteniment que s’hi duen a terme.
A petició del Partit Popular, la moció aprovada avui pel ple s’ha hagut de votar en tres parts, ja que la formació conservadora considera excessiu el primer punt de la resolució en la qual s’afirma que l’edifici presenta defectes estructurals greus, i hi ha votat en contra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat