L’Ajuntament d’Artà ha informat aquest dissabte de 27 nous contagis per Covid-19 al municipi. La majoria són assimptomàtics, però així i tot el consistori ha demanat “moltíssima precaució” davant l’increment dels casos. “Cal extremar les mesures de protecció: mascareta, rentat de mans, distància social i grups de màxim 6 persones tal i com marca la normativa vigent”, ha declarat en un comunicat.
D’altra banda, s’ha informat també que 4 dels casos actius s’han detectat a la Policia Local, tots ells assimptomàtics, i només un d’ells està registrat al centre de salut del municipi, ja que els altres pertanyen a altres centres de salut.
Al centre de salut del municipi s’han fet ja una trentena de PCRs i ara s’està a l’espera de tenir els resultats. Fa dues setmanes es varen encendre les alarmes quan es va detectar un brot de Covid-19 a la residència de gent gran.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça