Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Comencen les tasques per plantar-ne 1.100 feixos en una praderia de 1.800 m² afectada per les obres de la dessalinitzadora
El projecte Artemis per restaurar la praderia de posidònia de Cala Blanca, a Ciutadella, entrarà en una nova fase els pròxims dies. L’objectiu és recuperar aquesta zona, malmesa durant la construcció de la dessalinitzadora.
Fins a 1.100 fragments de posidònia seran necessaris a Cala Blanca per restaurar la praderia de 1.800 metres quadrats, que fa quinze anys va patir un vessament de bentonita en les obres de la dessalinitzadora de Ciutadella.
Per saber quina era la viabilitat del projecte, fa uns mesos es va fer un estudi del sòl comparant-lo amb una zona no afectada. Els resultats han estat positius i els pròxims dies començaran les feines per cartografiar l’àrea i recol·lectar els feixos de posidònia que s’hi plantaran. Aquestes feines duraran fins al desembre, el gener es prepararà la posidònia recol·lectada i la plantació començarà el març. No obstant això, la crescuda no serà tan immediata… però se n’anirà controlant l’evolució.
El projecte Artemis es du a terme a Menorca, Creta, Sardenya i Monfalcone. La intervenció a Menorca tindrà un cost total de 252.000 euros, un 80% dels quals procedeixen de fons europeus i el 20% restant, de l’Institut Menorquí d’Estudis.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre