El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El sevillà va perdre la cama esquerra fa set anys
Arturo Montes lluita amb l’Estrella Damm per la seva segona Copa del Rei. Ho fa amb la cama esquerra amputada, ja que un accident a Portugal li va canviar la vida fa 7 anys.
Abandonar les regates mai li va passar pel cap i va arribar a participar en els Jocs Paralímpics de Rio de Janeiro. A Tòquio, la vela no formarà part del programa paralímpic i, per això, Montes cerca la classificació en tennis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits