Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El Consell de Menorca dóna per fet que Menorca podrà començar la desescalada el dia 11 de maig
La presidenta del Consell de Menorca, Susana Mora, dóna per fet que Menorca podrà començar la desescalada dia 11 de maig, entrant a la Fase-1 i que s’iniciarà la reactivació econòmica. Susana Mora admet que li hauria agradat formar part del grup de territoris pilot, com Formentera, que comencen el pla de desconfinament una setmana abans, dia quatre, però valora molt positivament que les instruccions de l’Estat incloguin el desenvolupament asimètric de la desescalada.
En canvi, la gerent de l’Associació Hotelera de Menorca, Azucena Jiménez, ha estat molt més crítica i, veu molt complicada la temporada: no només pel descens de facturació que suposarà l’aplicació de les mesures de distanciament, sinó també -i especialment- per la incertesa de si vindran o no turistes i quan ho faran.
I precisament vistes les dificultats que viuran tots els negocis relacionats amb el turisme, el Col·legi d’Arquitectes de Menorca demana a les administracions que apostin ara per la construcció. Asseguren que si s’estalona el sector i es relaxen puntualment algunes limitacions, podria absorbir una part, ni que sigui petita, de l’atur.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera