Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Qualsevol treballador interessat a fer-se la prova ha de demanar hora amb antel·lació
77
ASIMA farà tests d’antígens a tots els treballadors associats dels polígons palmesans de Son Castelló i Can Valero. Les proves seran aquest divendres i també dilluns que ve, de 9 h a 13 h.
Qualsevol treballador interessat a fer-se la prova ha de demanar hora amb antel·lació, i si el resultat surt positiu en coronavirus, s’haurà de fer una PCR al mateix lloc. D’aquesta manera, ASIMA vol reforçar la seguretat i la prevenció a les empreses d’aquests dos polígons industrials.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció