Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

S'ha reconegut el caire pioner de l'associació
Prop de 500 persones han assistit, aquest dissabte, a la gala de celebració pel seixantè aniversari d’ASIMA, l’Associació d’Industrials de Mallorca.
Representants de la classe política i empresarial s’han reunit al Palau de Congressos de Palma, en un acte en el qual s’ha reconegut el caràcter pioner d’aquesta associació, creadora dels primers polígons industrials privats de tota Espanya: els de Son de Castelló i Can Valero, a Palma. Durant la cerimònia, s’ha presentat el nou logo corporatiu.
El president d’ASIMA, Francisco Martorell, ha reivindicat que les més de dues mil empreses associades, amb més de vint mil treballadors, generen més del 20% del producte interior brut de les Balears. També ha volgut destacar la bona relació amb l’administració pública.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat