Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

També assenyala la necessitat de millorar l'estat dels habitatges i d'augmentar el nombre de places i professionals a les residències
Unes 120.000 persones a Espanya tenen paràlisi cerebral. Una de les discapacitats més freqüents en infants. Avui en el seu dia mundial, la fundació Aspace llança la seva campanya ‘Envellir. Decidir. Viure’. Perquè l’envelliment digne dels usuaris és un repte, diuen, urgent i immediat.
La Confederació ASPACE reivindica la importància d’oferir atenció adaptada i personalitzada per fer front a l’envelliment de les persones amb paràlisi cerebral, els símptomes de la qual comencen a aparèixer devers els 35 anys. Els suports haurien d’evolucionar amb l’envelliment dels usuaris i, per tant, canviar segons canviïn les seves preferències i necessitats. Per això, ASPACE demana que s’ofereixin recursos a les persones amb grans necessitats de suport i als cuidadors i famílies.
La campanya també assenyala la necessitat de millorar l’estat dels habitatges comunitaris i d’augmentar el nombre de places i professionals a les residències. Una qüestió per a la qual a Mallorca, on resideixen 41 persones, ja hi fan feina.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Aquest dissabte, es vigilarà la zona per descartar rebrots de foc
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta