Al Centre d’Educació Especial Pinyol Vermell avui han pogut fer realitat un dels seus somnis: Una piscina adaptada que permeti, els més de 200 usuaris de l’associació, gaudir de diverses teràpies aquàtiques. Uns tractaments que tenen molts de beneficis per a les persones que tenen paràlisi cerebral.
I que esdevé alhora tot un reclam per als usuaris que avui visitaven les instal·lacions ben satisfets.
La reforma ha estat finançada per la Fundació JoyRon, que ha aportat 46.500 euros procedents de donacions particulars dels seus membres, mercadets benèfics i diverses campanyes de captació de fons.
La infraestructura, de 255 metres quadrats, disposa de tres altures, una grua al sòtil per facilitar l’inmersió dels usuaris així com vestuaris adaptats.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.