Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La fundació, que dóna assistència a persones amb paràlisi cerebral, podrà tenir 18 residents nous
A ASPACE fan feina a les totes per construir una nova residència dins les seves instal·lacions a Marratxí. Aquesta associació dona assistència a les persones que pateixen paràlisi cerebral i discapacitats relacionades.
Ara mateix disposen de 24 places en règim permanent. Un cop finalitzades les obres podran donar cabuda a 18 nous residents.
ASPACE va néixer ara fa 42 anys. Avui té més de 170 usuaris, té a més d’una residència, un centre de dia i una escola d’educació especial entre d’altres serveis.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació