Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El cap de la Policia i dues persones més ja han estat acomiadades
A l’exterior, a Romania continua la consternació i la indignació per l’assassinat d’una nina de 15 anys. L’al·lota, que fou raptada dijous, va aconseguir telefonar fins a 3 vegades als serveis d’emergències per demanar ajuda. La policia, però, no va localitzar d’on provenien les telefonades fins 19 hores més tard.
En arribar al lloc, descobriren joies i el que podrien ser restes humanes de la jove i d’una altra de 18 anys desapareguda a l’abril.
Milers de persones han sortit als carrers de Bucarest aquest cap de setmana en protesta per l’actuació policial en aquest cas. El cap de la Policia de Romania i dues persones més ja han estat acomiadades.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13