Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El protagonista és l'actor català Biel Duran i també hi participa Jaume Madaula
Nou curtmetratge de l’eivissenc Javi Riera, autor de la saga ‘Idò Mata’ls’ i guanyador de 4 premis pel musical ‘Soc Maricó’. Hem assistit al rodatge del seu nou treball, una comèdia satírica protagonitzada per l’actor català Biel Duran.
L’acció es desenvolupa en una casa privada i a la seu del Consell d’Eivissa, que han convertit en una empresa d’asseguradores ben peculiar on treballa el protagonista. Una sàtira en què la clau està en el joc entre què diuen i què pensen els personatges.
Amb una història que el director, Javi Riera, va escriure en un aeroport i que podria tenir continuïtat i convertir-se en una sèrie de capítols curts.
Però de moment, aquest curtmetratge, ‘Subtext’, el podreu veure molt aviat a IB3 Televisió.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes