Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El protagonista és l'actor català Biel Duran i també hi participa Jaume Madaula
Nou curtmetratge de l’eivissenc Javi Riera, autor de la saga ‘Idò Mata’ls’ i guanyador de 4 premis pel musical ‘Soc Maricó’. Hem assistit al rodatge del seu nou treball, una comèdia satírica protagonitzada per l’actor català Biel Duran.
L’acció es desenvolupa en una casa privada i a la seu del Consell d’Eivissa, que han convertit en una empresa d’asseguradores ben peculiar on treballa el protagonista. Una sàtira en què la clau està en el joc entre què diuen i què pensen els personatges.
Amb una història que el director, Javi Riera, va escriure en un aeroport i que podria tenir continuïtat i convertir-se en una sèrie de capítols curts.
Però de moment, aquest curtmetratge, ‘Subtext’, el podreu veure molt aviat a IB3 Televisió.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat