El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Ajuntament insisteix, però, que l'objectiu de l'ordenança és fomentar les adopcions i reduir el nombre de sacrificis
Associacions animalistes i protectores coincideixen. El fons de la nova ordenança de Palma per regular la tinença i benestar animal és bo però fallen les formes. La paperassa, diuen, sempre fa por i temen que limitar el nombre de mascotes a 3 en un pis i a 5 en habitatges unifamiliars fomenti l’abandonament o directament freni les adopcions o acollides.
No s’ha de focalitzar, diuen, el problema en la quantitat, sinó en la qualitat. És per això que demanen una normativa més individualitzada. Canviar prohibició per educació.
També clamen més control damunt les vacunes i els xips.
Des de l’Ajuntament insisteixen, però, que l’objectiu de l’ordenança és fomentar les adopcions i reduir el nombre de sacrificis a l’hora que es garanteix el benestar animal.
De fet, assegura Truyol, normatives similars s’apliquen ja a una dotzena de ciutats espanyoles.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran