Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Lamenten la manca de professionals per les males condicions laborals
Aquest dissabte ha tingut lloc una nova protesta dels funcionaris a Eivissa. La mobilització ha començat a les 11 i mitja prop del Centre de Salut de Vila i que ha acabat a la una del migdia als voltants de l’Hospital Can Misses.
Aquest dissabte s’han ajuntat associacions de sanitaris, de la Guàrdia Civil i Policia Nacional, dels bombers, funcionaris de presons i de l’Ajuntament d’Eivissa per reivindicar l’equiparació del plus d’insularitat amb Canàries, amb l’objectiu de millorar la qualitat de la sanitat i la seguretat a l’illa. Lamenten que, amb les actuals condicions laborals, no hi ha suficients professionals, ja que prefereixen treballar en altres destinacions abans que a Eivissa.
Uns 200 cotxes han participat d’una protesta que ha fet un recorregut pel centre de la ciutat d’Eivissa i que ha acabat prop de l’Hospital Can Misses.
Des de l’associació de sanitaris lamenten que el Govern central no els ha contactat per escoltar les seves reivindicacions.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros