Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Des d'Apepca i Aempae demanen al govern que rectifiqui i s'incloguin els seus negocis com a sector afectat
Europapress
78L’Associació Provincial d’Empresaris de Perruqueria (Apepca) i l’Associació d’Esteticistes i Maquilladores d’Alacant i Espanya (Aempae) han demanat el tancament en els pròxims 15 dies dels seus establiments associats, d’acord amb les mesures decretades pel Govern i que, en el cas de les perruqueries, la seva obertura està emparada pel Reial decret que declara l’estat d’alarma a Espanya.
“En referència al gran problema actual que estam vivint aquests dies al nostre país amb el coronavirus, i malgrat les mesures higièniques que es prenen en els nostres llocs de treball, els nostres centres podrien ser un lloc d’alt risc de contagi”, adverteixen els representants de Apepca, Manuel Martínez, i de Aempae, María Salud Torelló.
En aquest sentit, Martínez i Torelló recorden que la tasca que fan perruquers i esteticistes es desenvolupa en llocs tancats, i que és necessari la proximitat amb els clients per donar-los el servei adequat.
“És més factible a l’hora de garantir la seguretat de tots, més útil i més eficaç tancar els nostres salons i no córrer riscos, ni per als professionals ni per als eventuals clients”, considera Martínez, que no obstant això ha reconegut que el tancament de perruqueries farà “molt de mal” al sector, perquè “obligarà a prendre mesures molt dures amb els empleats”, si bé “en la majoria de casos el sector està format per autònoms i microempreses”.
En conseqüència, tant des de la Apepca com la Aempae reclamen al Govern mesures concretes a favor del sector i que rectifiqui perquè, en un termini de “poques hores”, s’inclogui a les perruqueries com a sector afectat amb dret a les mateixes ajudes que la resta del teixit productiu.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor