Els transportistes menorquins llencen un missatge de tranquil·litat i asseguren que l'abastiment de mercaderies està garantit
L’Associació de Transportistes de Menorca, ASTRAME, no secundarà l’aturada patronal convocada per la Plataforma de Defensa del Transport per a la setmana que ve. ASTRAME, que avui matí s’ha reunit, de fet, amb la Federació Nacional d’Associacions de Transport d’Espanya, Fenadismer, per tractar la qüestió, s’afegeix, d’aquesta manera, a la postura ja expressada aquest dimarts per Pimem, desmarcant-se de l’aturada. Una decisió que ha ratificat també avui mateix la Federació Balear de Transports. Els transportistes de Menorca ho deixen clar. L’abastiment de mercaderies no perilla en cap moment.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda