Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Una trentena d'instantànies que permeten descobrir a través d'imatges paisatges de l'univers invisibles a simple vista
Una mostra de fotografies astronòmiques realitzades des d’Eivissa en els darrers setanta anys i que ens descobreixen els secrets de l’univers. Astronomia des d’Eivissa 1956-2026 s’inclou dins els actes de celebració del 70è aniversari de l’Agrupació Astronòmica d’Eivissa.
Són una trentena d’imatges de diferent format que mostren nebuloses, galàxies, planetes i altres objectes celestes capturats des dels observatoris de Puig des Molins i Cala d’Hort, així com amb equips propis dels seus membres.
Entre els elements destacats hi ha l’històric telescopi de l’observatori, amb més de cent anys d’antiguitat, considerat avui una autèntica peça de museu. La mostra es podrà visitar des del dia 16 d’abril a Sa Nostra Sala.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació