Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El president Volodímir Zelenski ha informat que a l'interior de les instal·lacions hi havia més d'un miler de persones
El centre comercial s'ha incendiat a causa de l'atac amb míssils
18Almenys 10 persones han mort i 40 més han resultat ferides, nou de caràcter greu, a conseqüència d’un atac amb míssils perpetrat dilluns sobre un centre comercial de la localitat ucraïnesa de Krementxuk, a Ucraïna, segons l’últim balanç de les autoritats.
El comandant de l’administració regional militar de Poltava, Dimitro Lunin, ha informat de la nova xifra de morts i ha explicat que dels 40 ferits, 19 estan hospitalitzats. Lunin ha destacat que l’incendi ja ha pogut ser sufocat gràcies a la feina de 130 treballadors dels serveis d’emergència. A més, ha informat de l’enviament de 90 efectius i 20 vehicles des de Txerkassi, Kirovohrad i la capital, Kíiv.
Flames
El president d’Ucraïna, Volodímir Zelenski, ha informat que a l’interior d’aquestes instal·lacions hi havia més d’un miler de persones, cosa que anticiparia un alt nombre de víctimes. Així mateix, ha difós imatges de l’establiment en flames i amb un fum intens com a exemple de la destrucció.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat