Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

7 de cada 10 pacients dels centres d'atenció primària es poden veure afectats per accidents imprevistos
Set de cada cent pacients dels centres d’atenció primària es poden veure afectats per accidents imprevistos. De fet, un 70% es podrien haver evitat. Per reduir els riscos que afecten la seguretat del pacient… se n’ha presentat un pla estratègic.
El Pla Estratègic de Seguretat del Pacient el posa en marxa enguany Atenció Primària de Mallorca i s’implantarà fins al 2023. L’objectiu és minimitzar el risc que els pacients dels centres de salut pateixin un dany no intencionat.
El 70% dels casos es podrien haver evitat. Per això el pla proposa detectar, analitzar i trobar solució a tots els problemes possibles. El Pla l’ha revisat el doctor Carlos Campillo, coordinador autonòmic de Seguretat del Pacient.
Una altra de les línies estratègiques del pla posa en valor l’opinió del pacient.
Els professionals sanitaris demanen que no s’escatimi en recursos a l’hora d’aplicar el pla.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren