Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

7 de cada 10 pacients dels centres d'atenció primària es poden veure afectats per accidents imprevistos
Set de cada cent pacients dels centres d’atenció primària es poden veure afectats per accidents imprevistos. De fet, un 70% es podrien haver evitat. Per reduir els riscos que afecten la seguretat del pacient… se n’ha presentat un pla estratègic.
El Pla Estratègic de Seguretat del Pacient el posa en marxa enguany Atenció Primària de Mallorca i s’implantarà fins al 2023. L’objectiu és minimitzar el risc que els pacients dels centres de salut pateixin un dany no intencionat.
El 70% dels casos es podrien haver evitat. Per això el pla proposa detectar, analitzar i trobar solució a tots els problemes possibles. El Pla l’ha revisat el doctor Carlos Campillo, coordinador autonòmic de Seguretat del Pacient.
Una altra de les línies estratègiques del pla posa en valor l’opinió del pacient.
Els professionals sanitaris demanen que no s’escatimi en recursos a l’hora d’aplicar el pla.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella