Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ho faran amb més proves PCR o a través d'altres tècniques de detecció equivalents
El Servei d’Atenció Primària de les Comunitats Autònomes tindrà un paper clau en la identificació de nous casos de la COVID-19 i també del control de l’expansió del virus.
L’objectiu del Ministeri de Sanitat és que puguin detectar aquests nous casos disposant de més proves PCR o a través d’altres tècniques de detecció equivalents. D’aquesta manera, es busca augmentar la capacitat de detecció precoç, l’aïllament de nous casos confirmats i també dels sospitosos. Unes proves que, a més, es faran durant les primeres 24/48 hores en què la persona presenti els símptomes.
Els centres de Salut seran els encarregats de fer la vigilància i el diagnòstic dels contactes estrets d’aquests positius. Segons Sanitat, aquest és l’eix central per poder encarar la fase de transició a la nova normalitat amb les màximes garanties.
D’altra banda, el Govern central vol aprovar un reial decret per destinar 10.000 milions d’euros a cobrir la despesa sanitària. 6.000 d’ells es transferiran a curt termini i els altres 4.000 el segon semestre de l’any. Uns doblers que les comunitats no hauran de tornar ni tampoc els generarà interessos ni un major deute públic.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061