Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La primera vegada que un equip de la màxima categoria va visitar l'Estadi Balear va ser a la temporada 61/62, amb el Tenerife
L’Atlètic Balears s’enfronta a un equip de Primera Divisió per sisena vegada en la seva història. Avui a les 8 del vespre rebrà a l’Estadi Balear la visita del Celta de Vigo. Després de donar la sorpresa davant el Getafe, els de Xavi Calm volen donar una altra alegria a la seva afició.
La primera vegada que un equip de la màxima categoria va visitar l’Estadi Balear va ser a la temporada 61/62. En una eliminatòria a doble partit, el Tenerife va deixar fora de la competició el conjunt mallorquí. L’Atlètic Balears va perdre per 3 a 0 a les Canàries i va aconseguir una victòria insuficient per 1 a 0 a Mallorca.
El primer pic que els balearicos van eliminar un Primera va ser el 77/78. El conjunt que dirigia Antonio Oviedo va superar el Salamanca, amb jugadors com D’Alessandro Rezza o Alves. Un empat a l’Estadi Balear i una victòria a El Helmántico amb un gol de Palou. El mallorquí també va ser expulsat, en un partit marcat pel polèmic arbitratge del mític col·legiat Donato Pes Perez. Això va significar la classificació per la següent eliminatòria. Allà esperava el Cadis. El duel començava bé, amb una victòria a casa de l’Atlètic Balears per 1 a 0 amb gol de Chechu Delgado al minut 91, de penal. Els mallorquins, però, no van saber aprofitar l’avantatge i varen caure per 3 a 1 a terres andaluses.
La temporada 86/87 arribava el derbi balear en una eliminatòria d’infart a partit únic. Els 90 minuts reglamentaris acabaren amb empat a 1 i a la pròrroga; el Mallorca gràcies als gols de Magdaleno, Crespí i Orejuela van eliminar els blanc-i-blaus. El resultat final va ser de 2 a 4.
Més de 30 anys després, un Primera ha tornat a l’Estadi Balear. L’Atlètic Balears va golejar per 5 a 0 el Getafe de Quique Sánchez Flores. Avui el conjunt dirigit per Xavi Calm torna a somniar. A la Nit de Reis, els balearicos volen regalar a la seva afició una altra nit màgica. A les 8 del vespre, l’Atlètic Balears rebrà el Celta de Vigo. Partit que podreu seguir en directe per IB3 Ràdio.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim