Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
S'estudia la possibilitat d'ampliar uns centímetres el calat màxim permès per accedir dins del port
Amb una eslora de 253 metres i un calat de 7,3 l’Aida Stella és el creuer més gran que atracarà aquesta temporada dins el port de Maó. En aquesta escala, enguany en farà sis, hi viatgen 1.130 passatgers i 543 tripulants.
Maó aposta per creuers de petita i mitjana eslora, amb passatgers d’un poder adquisitiu mitjà-alt i voluntat desestacionalitzadora; però el pràctic del port també confirma que s’ha iniciat un estudi per mirar d’ampliar, uns centímetres, el límit màxim de calat per poder entrar a port que avui dia és de vuit metres. El creuer més gran que farà escales a Maó durant aquesta temporada, que s’hi aturara una dotzena, és el MSC Orchestra, que amb una eslora de més de 293 metres, excedeix en una quinzena de metres el límit màxim per entrar dins la rada, de manera que haurà de fondejar a la bocana del port.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida