Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

No hi ha hagut, però, cap vessament contaminant
El vaixell Grande Europa ja és al port de Palma. El buc, que es va incendiar la matinada de dimecres, ha arribat a les 06.15 hores d’avui dijous, després d’hores de travessia. El foc a l’interior d’aquest vaixell, carregat amb 1.800 vehicles, ja ha estat controlat. Ara els serveis d’emergències faran feina per extingir-lo definitivament. El capità i 10 tripulants que hi viatjaven a bord es troben sans i estalvis. La resta de tripulació ja són a terra des d’ahir dimecres horabaixa.
Passades les 9.50 hores, els Bombers de Palma han donat per extingit l’incendi a l’interior del vaixell i s’ha desactivat la fase de prealerta del Pla de Contaminació d’Aigües Marines de les Balears (Cambal). No hi ha hagut, però, cap vessament contaminant, segons assenyala Emergències.
El buque “Grande Europa” acaba de ser atracado en el puerto de Palma a las 6:15. El fuego en el interior sigue controlado a la espera de actuar equipos de extinción y @salvamentogob. La tripulación a salvo y espera en tierra el dispositivo de @112IllesBalears @fomentogob pic.twitter.com/CGPOhWbQ0F
— Delegación Illes Balears (@del_illes) May 16, 2019
Un ampli dispositiu ha esperat tota la matinada l’arribada de l’embaració, de la companyia Grimaldi Lines, la qual ha emès un comunicat agraint tota la tasca de rescat de l’embarcació, que ahir va patir un incendi quan navegava a prop de Cabrera. Part de la seva tripulació va poder ser rescatada en helicòpter. Una desena d’ells, però, varen quedar al buc, que es va segellar per evitar que revifessin les flames al seu interior. A la seva bodega transporta 1.800 vehicles.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13