Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Alcúdia enguany ha decidit que la seva fira fos inclusiva i asseguren que es repetirà per la bona resposta que ha tengut
El so habitual dels ginys, jocs i atraccions de fira és el de la música i els sorolls estridents. A la 35a edició de la d’Alcúdia, durant dues hores diàries han volgut apagar altaveus i llums perquè els infants i adolescents amb trastorn de l’espectre autista i necessitats sensorials especials poguessin gaudir de la Fira. Que se sentin còmodes mentre pugen als cotxets de xoc o a la granota, sense estímuls aclaparadors.
Molts d’assistents desconeixien la iniciativa de l’Ajuntament, però creuen que és una bona decisió inclusiva. La proposta ha estat tan satisfactòria que, a partir d’ara, des del consistori alcudienc asseguren que es repetirà en totes les fires i festes que se celebrin al municipi.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros