Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La Policia Local de Palma es va desplaçar a l'establiment i li va prendre declaració
La conductora que ahir dissabte va atropellar un treballador d’una benzinera de Palma i després va fugir, va quedar en llibertat després de declarar davant la Policia Local. Segons el mateix establiment, el treballador es recupera a ca seva de les ferides.
Segons fonts de la investigació, la dona es va presentar ahir horabaixa a la benzinera amb la intenció de pagar el combustible que devia. Els empleats del local varen avisar els agents, que es varen desplaçar a l’establiment i li varen prendre declaració.
La conductora va posar benzina a una benzinera del polígon de Son Oms, a la Platja de Palma, i va voler partir sense pagar. El treballador va intentar aturar-li el pas i va ser quan ella el va atropellar.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors