Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Es cerca encara el conductor del vehicle que segons els testimonis és de la marca Mercedes
Devers les dues de la matinada un vianant que travessava pel carrer d’Aragó de Palma ha estat atropellat i el conductor del vehicle no s’ha aturat a socórrer-lo. La víctima de 39 anys ha resultat ferida de gravetat i ha hagut de ser atesa pels serveis d’emergència.
La Policia Local s’ha fet càrrec de la investigació. Segons alguns testimonis dels fets, el conductor del cotxe ha fuit a tota velocitat en direcció al centre de Palma. Segons sembla, al lloc dels fets s’ha trobat el retrovisor esquerre del vehicle implicat que ha permès identificar-ne la marca Mercedes i el model. Es cerca encara el conductor implicat.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores