Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El conductor de devers 30 anys ha donat positiu en el test d'alcoholèmia i ha estat detingut
Atropellament greu i múltiple aquest diumenge a primera hora del matí, al passeig Marítim de Palma. Un conductor ebri ha envestit tres vianants, que estan a l’hospital, un d’ells greu. L’home ha estat detingut per la Policia Local.
Minuts abans de les 7 h un home que circulava pel passeig Marítim, direcció Portopí, ha atropellat tres vianants. A un d’ells l’ha arrossegat durant quinze metres i està greu, ingressat a l’hospital. Els altres dos eren devora el seu vehicle, quan el conductor els ha envestit. La Policia Local s’ha personat al lloc dels fets, una de les principals zones de festa nocturna de Palma. El conductor ha estat detingut, es tracta d’un home de devers 30 anys, que ha donat positiu en el test d’alcoholèmia. A més ha romput mobiliari urbà: un semàfor i un fanal quan ha perdut el control del seu cotxe, un Opel Astra, i s’ha pujat a la mitjana.
Tres ambulàncies del 061 han atès els ferits in situ i els han traslladat a diferents centres hospitalaris. El pronòstic de dos d’ells és lleu. Els agents han tallat el trànsit durant unes hores i l’han desviat cap al carrer de Portopi. Una grua ha retirat el vehicle que ha quedat damunt de la mitjana.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania