Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Els Mossos d'Esquadra han detingut la dona, que passarà pròximament a la disposició judicial a Tarragona
Fa pocs dies, una altra conductora també va atropellar un grup de ciclistes a València, tres dels quals van morir. /EFE
154Una conductora que quadruplicava la taxa d’alcoholèmia ha atropellat aquest dissabte a sis ciclistes a Riudoms, Tarragona.
Els fets han tingut lloc a les 07.15 hores, quan la conductora ha envaït el carril contrari de la carretera T-704, atropellant als sis ciclistes, dels quals un ha resultat ferit de gravetat i dos ferits lleus, han informat els Mossos d’Esquadra en un comunicat.
Els Mossos han detingut la dona, que era conductora novella i quadruplicava la taxa d’alcoholèmia permesa -0,61 mil·ligrams/litre-, que passarà pròximament a la disposició del jurat d’instrucció en funcions de guàrdia de Reus (Tarragona).
Diumenge passat, una altra conductora, que també va donar positiu per alcohol i substancies estupefaents, va atropellar un grup de ciclistes a València, tres dels quals van morir.
El jutjat d’instrucció de Gandia va ordenar presó provisional comunicada i sense fiança per a ella.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma