Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Centenars de persones surten als carrers en unes protestes que s'han saldat amb un policia ferit i un detingut
Docents del Panamà declaren una aturada indefinida per protestar per l’alt preu del combustible, els aliments i per demanar més pressupost per les escoles. La jornada d’ahir fou de manifestacions multitudinàries.
Hi participà la Coordinadora Nacional de Pobles Indígenes de Panamà, que ha anunciat que s’adhereixen amb totes les bases a les protestes que es duen a terme per tot el país. Tot i que la marxa transcorregué sense incidents destacats, durant les accions reivindicatives hi hagué alguns moments de tensió per enfrontaments entre manifestants i policia.
Un agent ha estat ferit i una persona ha estat detenguda.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys