La parella i el seu fill de 23 anys, que fa cinc anys que viuen a Palma, han aconseguit una darrera pròrroga, un marge, diuen, per trobar una alternativa
Aturat el desnonament d’una família en procés de regularització al carrer d’Eusebi Estada de Palma. La parella i el seu fill de 23 anys, que fa cinc anys que viuen a Palma, han aconseguit una darrera pròrroga que assegura Gabriela González encara no sap de quant de temps serà. Tampoc sap on aniran, ja que el preu de l’habitatge, diu, fa impossible accedir a un altre lloguer. Fa un any que viuen en aquest pis on pagaven 1.600 euros, que a final de l’any passat varen aconseguir reduir a 1.300. Finalment, varen acumular impagaments, quan va quedar sense feina. Ara confia en el procés de regularització per poder cercar feina legal per a aquesta temporada, que els permeti optar a un lloguer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa