Han començat les audicions de Nadal del Patronat de Música d’Eivissa. Aquest dilluns ha estat el torn del alumnes de percussió, jazz, trombó i saxofon. Han hagut de demostrar el que han après aquest primer trimestre.
El més difícil: que els nervis no els traeixin i puguin mostrar el que han après en els darrers mesos. És el cas d’alguns alumnes entrevistats: Concentració màxima d’Inés, una de les alumnes de percussió, interpretant Carmen de Bizet. Altres s’enfrontaven al públic (familiars, amics i companys) més tranquils. Les audicions del Patronat de Música d’Eivissa continuaran fins dissabte dia 17.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos