Ha estat el torn dels alumnes de percussió, jazz, trombó i saxofon
Han començat les audicions de Nadal del Patronat de Música d’Eivissa. Aquest dilluns ha estat el torn del alumnes de percussió, jazz, trombó i saxofon. Han hagut de demostrar el que han après aquest primer trimestre.
El més difícil: que els nervis no els traeixin i puguin mostrar el que han après en els darrers mesos. És el cas d’alguns alumnes entrevistats: Concentració màxima d’Inés, una de les alumnes de percussió, interpretant Carmen de Bizet. Altres s’enfrontaven al públic (familiars, amics i companys) més tranquils. Les audicions del Patronat de Música d’Eivissa continuaran fins dissabte dia 17.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura