Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El raper ha de complir 3 anys i mig pels delictes d'enaltiment del terrorisme, calúmnies i injúries greus a la Corona, i amenaces
L’Audiència Nacional ha donat aquest dilluns un termini de 10 dies al raper mallorquí Josep Miquel Arenas, conegut com Valtònyc, perquè ingressi a la presó per complir la condemna de 3 anys i mig pels delictes d’enaltiment del terrorisme, calúmnies i injúries greus a la Corona, i amenaces pel contingut d’algunes de les seves cançons, després que el Tribunal Constitucional hagi rebutjat admetre a tràmit el recurs contra aquesta sentència, segons han informat fonts jurídiques que recull l’agència Europa Press.
Divendres passat el tribunal de garanties va acordar inadmetre a tràmit el recurs d’empara presentada per la defensa del raper contra la condemna que va ser confirmada pel Tribunal Suprem el passat 20 de febrer.
A l’espera que es pronunciés el Tribunal Constitucional, la Secció Segona de l’Audiència Nacional havia dictat una providència en la qual donava un mes de termini al raper de sa Pobla perquè acredités l’admissió a tràmit del seu recurs, així com la concessió de la suspensió de pena.
A causa que el Constitucional ha rebutjat estudiar aquest recurs, l’Audiència Nacional ha emès una diligència d’execució de la providència de la Secció Segona en la qual acorda que Josep Miquel ha d’ingressar a la presó en un termini de 10 dies.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar