Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Els fets es varen produir durant la construcció de les autovies d'Eivissa entre 2004 i 2006
La secció primera de l’Audiència Provincial ha ratificat l’absolució del que va ser conseller eivissenc de Patrimoni i vicepresident del Parlament, Joan Marí Tur, per la destrucció de jaciments arqueològics durant la construcció de les autovies d’Eivissa entre 2004 i 2006.
També han absolt el director general Antoni Arabí, el constructor Matias Arrom Bibiloni i el director de l’obra. És la tercera vegada que els tribunals emeten una resolució absolutòria arran de la denúncia del GEN, per la destrucció de fins a 7 jaciments durant les obres.
De moment, els ecologistes descarten recórrer la sentència, al temps que lamenten el desamparament d’Eivissa davant casos de corrupció que “aniquilen” el patrimoni natural i històric de l’illa.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions