L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Els fets es varen produir durant la construcció de les autovies d'Eivissa entre 2004 i 2006
La secció primera de l’Audiència Provincial ha ratificat l’absolució del que va ser conseller eivissenc de Patrimoni i vicepresident del Parlament, Joan Marí Tur, per la destrucció de jaciments arqueològics durant la construcció de les autovies d’Eivissa entre 2004 i 2006.
També han absolt el director general Antoni Arabí, el constructor Matias Arrom Bibiloni i el director de l’obra. És la tercera vegada que els tribunals emeten una resolució absolutòria arran de la denúncia del GEN, per la destrucció de fins a 7 jaciments durant les obres.
De moment, els ecologistes descarten recórrer la sentència, al temps que lamenten el desamparament d’Eivissa davant casos de corrupció que “aniquilen” el patrimoni natural i històric de l’illa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Ha estat en l'últim debat de política general a les Balears abans del 29N