Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Una família de quatre membres que les faci servir pot arribar a estalviar 900 euros a l'any
Les bugaderies d’autoservei viuen un auge important a Palma. Es tracta d’un negoci de baix cost, de gestió senzilla i que no necessita personal fix que ha proliferat a Ciutat.
En Bernardí fa més de 25 anys que es dedica al negoci de la neteja de roba i teixits. Més de 50.000 peces passen per aquesta bugaderia en un any. Però des de fa no gaire temps es multipliquen a Palma locals com aquest. Bugaderies d’autoservei, sense personal, amb horaris amplis i a preu baix.
No ha fet gaire mal a les tintoreries tradicionals, perque és un altre tipus de clientela.
Aquest empresari va invertir fa dos anys uns 70.000 euros a obrir aquesta franquícia internacional d’autoservei a un petit local a la zona d’Andrea Doria. Segons ens explica, són molts els avantatges tant per a ell com per al client que omple la rentadora aquí.
Fer servir aquest servei estalvia a una familia de quatre membres uns 900 euros a l’any i un estalvi del 24% de la despesa energètica total de la llar.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades