Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A finals de mes, s'havien inscrit als registres un total de 4.710 finques
A finals de juny, s'havien inscrit a les Balears 4.710 finques. / EUROPA PRESS.
99En contrapartida al percentatge de compravenda d’habitatges a les Balears el juny del 2020, el mateix mes d’enguany ha incrementat un 49,6%, d’acord amb les darreres dades emeses per l’INE (Institut Nacional d’Estadística). En concret, a finals de juny s’havien inscrit 4.710 finques.
En global, a Espanya, la compravenda d’habitatge es disparà durant el mes de juny. Amb un increment del 73,5%, respecte de les xifres registrades l’any passat, el sector de l’habitatge encara es troba marcat per la inactivitat derivada de la pandèmia.
No obstant, cal destacar que l’avanç al còmput nacional el mes de juny és inferior al 107% interanual regitrat el maig, el més elevat des que hi ha dades. Al finalitzar el mes de juny s’havien inscrit 48.201 habitatges, d’un total de 100.000 compravendes, en els registres de la propietat.
La xifra total de tot tipus de finques transmeses en els registres de la propietat i procedents d’escriptures públiques realitzades anteriorment s’ha situat el juny en 193.090 vivendes, un 70,5% més que fa un any.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari