L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A les Pitiüses s'han obert 20 expedients i a Mallorca, 72
Les Pitiüses són les illes on la posidònia està més amenaçada per la gran quantitat d’embarcacions que hi fondegen. Però això no es tradueix en més expedients sancionadors. Enguany se n’han obert 10 a Formentera i 10 a Eivissa.
Això sí, les sis barques de vigilància, quatre més que l’estiu passat, han ajudat gairebé 5.000 iots a moure’s de lloc per evitar ancorar sobre la planta marina a les zones protegides.
Els voluntaris que treballen a Eivissa diuen que la vigilància del Govern ha estat insuficient i que les embarcacions no han funcionat a ple rendiment. Demanen que s’aprovi ja el decret de la posidònia.
Diferent és el cas de Mallorca i Menorca, on fins aquest estiu no hi havia vigilància i on s’han posat quatre barques. A Mallorca i a Cabrera s’han obert un total de 72 expedients sancionadors, un augment espectacular si es té en compte que l’any passat només se’n van obrir dos. Ara s’inicia la tramitació, que dura un any. Les sancions per fondejar sobre posidònia van dels 100 a 6.000 euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari