Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Els equips de salvament intenten trobar altres dos cossos que encara no han estat localitzats
Augmenta a 16 el nombre de víctimes mortals per l’erupció volcànica a Nova Zelanda. Un dels tretze ferits crítics ha mort en un hospital australià. La resta continuen ingressats, a causa de les greus cremades.
Els equips de salvament intenten trobar altres dos cossos que encara no han estat localitzats. Pensen que podrien estar a la mar. La recerca es fa enmig d’un cert nerviosisme per mor de la possibilitat que es produeixi una nova erupció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts