Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Aquestes imiten a les oficials de les seleccions espanyola i alemanya de futbol
Agents de la Policia Local a una imatge d'arxiu. /EFE
130L’Ajuntament de Calvià ha assegurat aquest dimarts que el Mundial ha fet augmentar la venda de samarretes falsificades i ha indicat que la Policia Local va presentar el cap de setmana passat diligències per tres presumptes delictes contra la propietat intel·lectual, en identificar tres venedors ambulants amb material falsificat.
Segons ha informat el Consistori en un comunicat, els venedors oferien gènere aparentment falsificat als turistes de Peguera amb samarretes que imiten a les de la selecció alemanya i espanyola de futbol.
En concret, s’han requisat 19 samarretes verdes imitació d’una marca esportiva de la selecció alemanya, 11 de color blanc també de la selecció alemanya, i dues grisa-taronja, imitació de la de la selecció espanyola. Així mateix, s’han intervingut 13 carteres de mà i 11 bosses imitació d’una altra marca.
Cap dels venedors ambulants comptava amb llicència municipal per exercir l’activitat, ni documentació que certifiqués l’alta a la Seguretat Social. Tampoc disposaven de fulles de reclamació, ni podien lliurar factura dels objectes venuts.
L’Ajuntament ha remarcat que Peguera té un percentatge elevat de turistes alemanys i que amb l’inici de la temporada augmenta també el nombre de venedors ambulants. Només al maig es van interposar 267 denúncies per aquesta infracció, 13 més que l’any passat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703