Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'Associació Juguesca recomana inscriure's al registre d'autoprohibició del joc
El confinament pot augmentar el risc de caure en la ludopatia per la facilitat de jugar i apostar per internet. El Ministeri de Consum adverteix que ha augmentat el consum de jocs en línia. Per això, se n’ha limitat la publicitat, que ara només es pot emetre de matinada.
L’Associació Juguesca adverteix dels perills de jugar i apostar en línia. Té més risc que el joc presencial perquè el consumidor pot perdre la noció del temps invertit i la quantitat que hi juga.
Per evitar l’adicció al joc, Juguesca recomana inscriure’s al registre d’autoprohibició de joc. Es pot fer per internet, al web de Jugarbien i al que ofereix el govern balear.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta