Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les relacions amb penetració comencen als 14,6 anys
A Eivissa, s’ha detectat una disminució de l’ús del preservatiu entre els adolescents. I ha augmentat, sobretot entre els varons, el consum de pornografia. També hi ha dades positives. Les relacions amb penetració són una mica més tard, la majoria les tenen als 15 anys. Són algunes de les tendències que ha detectat l’estudi Sextima, un programa d’educació afectivo-sexual que han rebut més de 8.000 alumnes d’ESO.
Fa quatre anys que està en marxa el programa ‘Sextima’ i ja hi ha resultats positius. Baixa el rebuig a l’homosexualitat i ha pujat l’edat de la primera relació sexual amb penetració. La mitjana està en 14,6 anys.Han minvat els embarassos adolescents. Al 2015 n’hi va haver 9 i enguany, només un. Ha augmentat la denúncia dels abusos sexuals, però perquè els joves ara en són més conscients. Però també hi ha dades negatives: ha minvat un 5 per cent l’ús del preservatiu perquè molts pensen que amb la píndola ja és suficient. Han pujat 10 punts Internet i la pornografia com a font d’informació. Per evitar això, el programa ‘Sextima’ vol utilitzar, a partir d’ara, més material de vídeo; també incrementar les hores als instituts i la implicació de la família.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació