Els comerços de Binissalem deixaran que els menors sense mòbil puguin telefonar en cas d’emergència
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El PSOE demana més vigilància policial
Més d’una dotzena de vehicles abandonats entre cotxes furgonetes i motos. Es el recompte del darrer mes al camp de Sant Joan de Labritja.
El grup socialista a l’Ajuntament denuncia l’abocament incontrolat de vehicles a diferents zones del municipi, algunes d’elles protegides i de gran valor mediambiental, com per exemple, a la venda de Santa Lluci de Baix. Fa més d’un any el seu paisatge de files d’oliveres es va veure alterat per la presència de cinc turismes abandonats a una zona molt pròxima on transcorre el llit del torrent Gros de Labritja.
A Portinatx trobam un altre abocament entre un establiment i una casa abandonats. Des del PSOE de Sant Joan demanen més vigilància policial i mesures urgents per llevar tota aquesta ferralla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital
El consistori es planteja no pausar les obres durant l'estiu i els comerciants estan molestos
Algunes de les víctimes han hagut de ser rescatades en una complicada feina dels serveis d'emergències