El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'encariment del preu de l'habitatge fa que algunes famílies que cobren 1.500 euros no tinguin suficients sous per menjar
Hernando Morales té 62 anys, és músic i canta al carrer perquè no ha trobat cap altra feina. Per sobreviure, assegura que ha de recórrer als menjadors socials i tampoc es pot pagar un habitatge legal. Explica que ha vingut a Eivissa per a fer sous i estalviar, i que per a ell no és opció fer una despesa de 500 euros al mes per pagar una habitació.
No és, però, un cas aïllat. A Eivissa, en els darrers tres anys, hi ha hagut un augment progressiu de les persones que, tot i tenir contractes laborals amb remuneracions de fins als 1.500 euros al mes, no tenen suficients recursos per menjar per mor dels elevats preus de l’habitatge. Alguns d’ells, acudeixen al menjador de Càritas cada dia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits