L'any passat se'n van donar més de 3.600 títols, i enguany la previsió és igualar o superar aquesta xifra
Creix el nombre de persones que es treuen llicències de navegació a les Balears. Segons la Conselleria del Mar l’any passat se’n van donar més de 3.600 títols, i enguany la previsió és igualar o superar aquest nombre.
Els títols més demanats són la llicència nàutica i el títol de Patró d’Embarcacions Recreatives. El curs més bàsic costa al voltant d’uns 100 euros i es pot treure amb un dia sense necessitat d’examinar-se. Els usuaris habituals són persones que necessiten renovar els seus títols o joves a partir dels 16 anys que volen menar barques familiars o utilitzar motos d’aigua.
Per a aquest estiu s’espera igualar o superar el nombre de sol·licituds del 2023, per ara a Mallorca s’han examinat favorablement 644 persones, que s’afegeixen a les 190 d’Eivissa i les 85 de Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona